Günaydın. Hep yalnızlığa kaçmak istiyorduk, yalnız kalmak, kalabalıklardan uzak durmak... Şimdi insan, insan arıyor, sohbet edecek, sevecek, iki laf edecek birini. Cumalı bir başka şiirinde, "Bilirim yalnızlık üşütür insanı / Kalp daima sevecek birini arar" der. Hayat işte bırak sevecek birini bulmayı sohbet edecek kimseyi bile bulamıyoruz bu günlerde.