Yumuşak başlı pek çok kişi, tehlikeli veya suiistimalci bir ilişki içinde olduklarını çok geç fark eder. Ruhsal ve duygusal radarları bozulmuş. kalplerini koruyacak yeteneklerini kaybetmişlerdir.
Normalin altı delilikti tıbba göre.
Peki normalin üstü? O da delilikti tabii.
İşte bak, normalin üstümde saltanat sürecek adam, kendinden altta oldukları için deli deyip normallerle dalgasını geçecek ama çoğunluk onu anormal göreceği için onun adı deliye çıkacaktı.
Demek ki insan, çoğunluktan ibaretti.