Liaa

Liaa
@OhaLiaa
Psikoljim bozuk ve artık umrumda değill.
Olric: Gözden ırak olan gönülden de ırak olur mu efendimiz? -Hayır Olric,yüreğinde yer açıp oturttuğun her kimse seninle birlikte gider heryere.."
Reklam
-Keşke nedir Olric? Hatalarımız efendimiz. -Çok mu hata yaptık? Keşke diyecek kadar efendimiz
İnsanlar arasında yalnızdır insan..
"Onu düşünerek yazdıklarımı, o kimi düşünerek okuyor Olric?"
-Hayatta 3 yanlışım oldu Olric Ne gibi efendimiz ? -Tanıdım, inandım, güvendim. Ama 1 doğrum oldu O nedir efendimiz ? -Sevmek Olric. Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış 1 doğruyu götürür.
Reklam