Hiç unutmamamız gerekiyor. Cenaze namazımız kılınırken, bütün unvanlarımızdan, dünyada iken bize atfedilen her türlü makam ve mevkiden arınırız. Merasime gelenler bile mesela, "Hayati bey nerede?" diye sormaz; 'Cenaze nerede?" derler. İsminiz silinir. Bu hakikati unutmadan yaşayanların hayatı anlam kazanır. Ölümü unutanların ise hayatı değersizleşir. Herkes ölür ama herkes yaşamaz.