Ya bu evren dev bir varlık;
Galaksiler birer organ;
Ve Yıldızlar hücreler gibiyse!
Ya evren başıboşluğumuza inat kendinde oluşunun gereği kendiyle bütünse!
Kendi içinde ve kendinde olan bu yapının tanrılığı da aşkın değil ama içkinse!
Gururunuza mı dokunurdu?
O minik gururunuza!