İlk önce kitabı herkese öneririm.Kitabın konusunda bir adaya düşüyosunuz ve 365 gün içinde kaçmaya çalışıyosunuz,eğer kaçamazsanız ölüyosunuz.Burdaki karakterlerin adları yabancı.Buraya düşen çocuklar arkadaş oluyor ve bu adadan kaçmaya çalışıyor.Bu kitabın 2 ve 3 var.2 Sırlar Çözülüyor 3.Yanıyor.2.kitabını aldım ve çok beğendim onuda inceleyeceğim ve mutlaka 3.kitabınıda alacağım.Ne zaman okudugumun tarihini hatırlamadığım için tarihi salladim
Tam bir aşk kitabı.Gerçek bir aşkı anlatıyor.Daha okumadım ama özetini okudum.Zaten çoğu kişi bu kitabı okumuştur.Okumayanlara öneririmPuanım 10 üzerinden 10
İlk önce kitabı herkese öneririm.Kitap çok sürükleyici.2 tane kankardeş var.Kız ve erkek.Bunlar aynı evde kalıyor ve birbirlerini kardeş olarak çok seviyorlar.Sonra öğretmenleri gezi için şehirlere götürüyor.Tabiki diğer başka çocuklarıda...Sonra ise Balın'ın telefonlarına mesajlar geliyor.Seni takip ediyorum işte başka şeyler şu anda nerde olduğunu biliyorum diye mesajlar atıyor.Bunlara ise 2 kankardeş bu mesaj atan kişiyi bulmaya çalışıyor.Sonrasınıda anlatmayayım.Heyecanli bolumleri sonlarında...Bu arada kitapta argo kelimeler var...Görüşmek üzere