Cihat

Cihat
@Okudukevet
Ve şimdi birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın başından başlayabilirim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Meleklerin yeryüzünde dolaştığı zamanlar vardı.Şimdiyse cennette bile, onları bulmak mümkün değil.
Alıntı
Tanrım beni yarattığına inanmak ihtiyacındayım, buralarda öylesine ufacık tefecik şeyleriz ki.
Alıntı
Ne kadar şey bilmediğimizi anlamak önemlidir. Bilmediğimiz çok şey var, anımsanmayacak kadar, bir şeylerden bir miktar biliyoruz, ama azıcık.
Eğer yaratan bir Tanrı varsa, erkek olsun, kadın olsun ya da hangi zamirle anılıyor olursa olsun, hiçbir şey bilmeden ve anlamadan tapan kalın kafalı birini mi tercih eder? Yoksa, taraftarlarının gerçek evrene bütün giriftliğiyle hayranlık duyanını mı tercih eder? Bence bilim, hiç olmazsa kısmen, bilgiye dayalı tapmadır. Benim derin inancım şu ki, geleneksel anlamda bir Tanrı varsa, o takdirde bizdeki merak ve zekâ bu Tanrı tarafından bahşedilmiştir
Alıntı