"Yılda belki bir ay tatile gelmek dışında Türkiye'de oturmayan, çalışmayan, vergi vermeyen, herhangi bir vatandaşlık yükümlülüğü bulunmayan, üstelik yaşadığı ülkeye vatandaşlık bağıyla bağlı ve hatta kimisi Türkçeyi doğru dürüst konuşamayan insanlara, sırf kağıt üzerinde vatandaş sıfatı taşıyor diye iki kuşaktır ayrı yaşadığı Türkiye'nin kaderini belirleyen seçimlerde nasıl oy hakkı tanındığına bir türlü aklım ermiyor. Hele açık ve seçik bir biçimde resmen" Ben Türk değil Almanm" diyen, Alman Milli Takımında oynayan, ondan sonrada " Bana Türk olduğum için ayrımcılık yapıyorlar " deyip feryat ettiği için Türkiye'de el üstünde tutulanlara hiç hoş bakamıyor, ayrıca, alenen ve resmen Türk düşmanlığı tescilli kimselerin önemli devlet görevlerine getirilmesini de bir türlü hazmedemiyorum."