Mümkün olsa tüm çocuklara ve gençlere bu yazarı, özellikle bu seriyi okumalarini salik verirdim.
Yalnizca bir kitap okumuş olmazlar çünkü. Doğaya, yaratılmış tüm canlılara ilimle, ibretle ve hıkmetle bakmayı öğrenirler.. Sıkılmadan tekrar tekrar okuyabilirler. Ayrica bu tarz eğlenceli üslupla yazılmış kitaplar okuma alışkanlığı kazanmalarına da yardımcı olur. Ve biz yetişkinler için de bilmediğimiz göremediğimiz şeyleri okumanin yani sıra uzun soluklu ve aynı tarzda kitaplardan sikildigimizda ya da reading slump olduğumuz zamanlarda kurtarıcı bir nefes olacak nitelikte..
Muhakkak herkese tavsiye ederim ve yazarımız Tarık Uslu 'nun başarılarının devamını dilerim. :))