Ağlamak...yalnız gözyaşı dökebilen insan anlayabilir bazı şeylerin hikmetini.
Ama insan her zaman ağlayamaz diyor çocuk.
O zaman da ağlar gibi durmak gerekir.
Çocuk ,anlayarak bakıyor dedesinin söylediklerine .
Biz hüzün peygamberinin ümmetiyiz,diyor dede,ağlayabilenler ağlar ağlayamayanlar ağlar gibi yapar...
Beklemek tüm anlamın kendisiydi,bekler ve düşünürdü,boşuna olmazdı,hiçbir şey boşuna olamazdı,boşuna değildi,sebepsiz,yersiz değildi,bekliyordu ve beklediği gelecekti.