Kötü düşünceleri kafalardan bir anda söküp atamıyorsunuz,haksızlıkları bir vuruşta ortadan kaldıramıyorsunuz diye halka hizmet etmekten vazgeçmek doğru mudur? Bir fırtınada kaptan ,rüzgâra söz geçiremiyorum diye gemiyi bırakır mı? Sizin ilkelerinizin tam karşıtıyla yetişmiş insanlar karşısındasınız: Bütün düşündüklerinin saçma ve haksız olduğunu yüzlerine vurursanız elbet dinlemezler sizi.
Dikine değil ,yanlamasına gideceksiniz.Doğruyu yerinde ve ustalıkla söyleyeceksiniz.