Günlerden sonra bir gün,
şayet sesimi farkedemezsen, rüzgârların, nehirlerin, kuşların sesinden,
bil ki ölmüşüm.
fakat yine üzülme, müsterih ol; kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini,
ve neden sonra tekrar duyduğun gün sesimi gökkubbede,
hatırla ki mahşer günüdür ortalığa düşmüşüm seni arıyorum...
Zeynep’e sordum. “Siz neden hepiniz aynı sofrada yiyorsunuz?” diye.
“Biz her şeyimizi paylaşmayı severiz,” dedi.
Tıpkı senin dediğin gibi. Paylaşmak kötü mü İnci? Sevim diyor ki: Siz hepiniz paylaşmayı sevdiğiniz için buradaymışsınız. Paylaşmayı sevmeyenler kapatıyormuş sizi buraya. Çok anahtarlı amca senin mektubundaki paylaşma sözüne kızmıştı. O mu kapattı sizi buraya?