Zeuno

Zeuno
@Okursever__
Kitap okumanın nefes almak olduğuna inanıyorum:))
Kitap önerebilir misiniz? istediğiniz türden olabilir şu sıralar neredeyse herkeste okuma problemi var yardımcı olmuş oluruz birbirimize :)
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ÖNERİ VE DERTLEŞME
önerebileceğiniz kitap, şarkı veya konuşmak istediklerinizi buraya yazabilirsiniz :) elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
YARDIM!!!!
Bu aralar hiç bir şekilde kitap okuyamıyorum buna bir çözüm bulmam gerek biliyorum, fikri olan varsa yardım edebilir mi?? Teşekkürler <3
Kitap
Kırmızı Oda
“İyi yaşamak, en iyi intikamdır”
Alıntı