Sema

Sema
@Okusema
Öğretmen
Lisans
İzmit
7 Temmuz
243 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
"Rabbim doğrusu bana indireceğin her hayra muhtacım." |Kasas,24
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman,bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da,canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Ayrılışlarım acıklı, hatta kötü olabilir ama bir yerden artık ayrılıyorsam bunu anlamak istiyorum. Bunu anlamadığınız zaman kendinizi daha kötü hissediyorsunuz.

Sema

, bir kitap okudu
Puan vermedi·355 syf.·
6 günde okudu
·
2025 16. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma
Kendinizi bir adamın yerine koymadıkça, o adamın yerinde olmanın nasıl bir şey olacağını anlamaya çalışmadıkça o adamı gerçekten tanıyamazsınız.