Kalbimi çaldı bu roman,gözümü doldurdu,yüzümü güldürdü,yazmak konusunda yine haddimi bildirdi.Ne kadar güzeldi yahu ,herkes okusun, kalbi sıcacık olsun
Felsefe,yaşamayan ve yaşatmayan bir terörizm biçimiydi.Kadın-erkek,bütün insanlardan imkansız bir arılık talep ediyor,dilinin cazibesiyle büyülenenleri deliliğe ve çaresizliğe sürüklüyordu.