Uzun bir aradan sonra çok şükür bitirmek nasıp oldu... Darısı diğer kitaplarıma :) Ala'nın hikayesi beni çok etkiledi. Bir annenin evladına böyle davranmasının sebebini anlamakta zorluk çekmiştim başlarda ama kitabın sonlarına doğru Süreyya'nın da hasta olduğu ortaya çıktı. Ne yazık ki böyle hayatlar varmış ve biz çevremizdekilerden habersiziz maalesef... Çok acıklı bir hikayeydi. Okumadığım bir kitabı kaldı yazarımızın onu da başka bir zaman okurum inşallah. Okuyacaklara keyifli okumalar diliyorum.
Hayata DönGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 202014bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tüm acılarımız için Freud bize anne babalarımızı, Marx ise toplumdaki üst sınıfları suçlamamız gerektiğini söylüyor. Hindistan karma düşüncesine göre ise hayatımız kendi ektiklerimizin bir meyvesidir ve kendimizden başka kimseyi suçlayamayız.