Hem sürükleyiciliğinden hem de kitaba başlayışımın haftasonuna denk gelmesinden dolayı bir günde bitti. (Bazı kişilerin hemen bitmemesi için günlere yayarak okuduğunu duymuştum ama o kadar abartmaya gerek olmadığını düşünüyorum) Gülümseten bir kitap. Hatta neşeliyken okursanız sesli gülebilirsiniz. Yorucu bir haftadan veya ağır bir kitaptan sonra zihninizi bu kitapla dinlendirebilir, çerez niyetine okuyabilirsiniz. Ancak dikkat, sondaki mektup, çoğu kitap gibi, bitirdikten sonra bir süre boş duvarı izlemenize sebep olabilir.
Şu alıntıyı tekrar paylaşmak istiyorum: "İnsan yüreği bir sarkaç gibidir. İstediği noktaya ulaştığı anda tüm hızıyla tam tersi tarafa kaymaya başlar."