”Okumadan geçemediğim için okuyorum, sıkılsam da okuyorum. Düşünmek için okuyorum, hayran olmak için okuyorum, eğlenmek için okuyorum. Okuyup yoruluyorum. Dinlenmek için de gene okuyorum.”
Boşanma tatsız, istenmeyen ve herkesin bedel ödediği bir hadisedir. Kazananı olmayan, herkesin az veya çok kaybettiği bir durumdur. Adeta savaş gibidir. Savaşta kazanan insan bile çok şey kaybeder.
Çoğunuz birbirinizi aldatıyorsunuz, duygularınızı saklıyorsunuz, kontrol etmeye ve değiştirmeye çalışıyorsunuz, incitiyor ve sevgisiz bırakıyorsunuz, çocuk yapıp ruhunu zehirliyorsunuz. Sonra bu iki yüzlülüğü kutsayıp adına evlilik diyorsunuz.