''Bu diyarda kişiler kazanmaz Ateş Lordu, krallıklar kazanır. Onları ayakta tutmak için ne kadar kaybedeceğimize karar veririz sadece.'' Parmaklarımı avcumun içine bastırdım. '' Çünkü sadece ölülerin yası tutulmaz, dilekleri gerçekleştirmek uğruna feda edilen yıldızların da yası tutulur.''
Çünkü yüz yıl boyunca bir yıldızı seyrettin, yüz yıl boyunca o yıldızın senin için kaybettiğin her şeyi kazanacağı günü bekledin ve o gün geldiğinde o yıldızın sönmesine izin verdin.
Bir cevap bekleyen Erim'e öylesine başımı salladım ama anlamıyordum ve anlamayı reddediyordum.
''Bana kızgınsın.''
''Sana değil, kaybettiğim dostluğuna belki.''