İçindeki saçma şiirler hariç gayet güzel ve okumaya yeni başlayanlar için eğitici bir kitaptı. 4-5 şiirden biri ancak güzel sayılabilirdi. Yine de beğendim.
"Ezici günlük hayattan kurtulmaya yeteri kadar cesaretim olmadığı için sürekli ama sürekli kendime karşı öfke besliyorum. Belki böyle yaşayabilirim, ya da böyle düşünüyorum."
"Kendini aptal gibi hissetsen de gelecek karanlık olsa da ileride neler yaşanacağını bilemezsin. Bulunduğumuz mevki dünyanın sonu da olsa, sen ve ben hala beraberiz."
Okuduğum en saçma mangalardan biriydi. Sözde komik olması gerekiyordu ama pek güldürmedi. Sonu da berbat bir şekilde bitti. Çizimleri ve konusu abartılıydı. Beğenmedim.