Sürekli bir gelişme ve olay olması gerçekten sıktı. Korkudan çok saçma bir iğrençlik vardı. Yazarın psikolojisi epey bozuk olduğu gibi psikoloji bozmak ister gibi bir hali var. Beğenemedim. Pek anlamsızdı olaylar.
Değişik bir mangaydı. Kolay okunabilirdi. Klasik düşük kaliteli korku filmleri kıvamındaydı. Karakterleri de pek beğenemedim. Çizimleri güzeldi. Sürekli kaçış içinde oldukları için olaylar da pek etkilemedi.
Seri çabuk bitirilmeye çalışılmış gibi bitirilse de güzeldi. Duygusallığı fazla ve etkileyiciydi. Güzel bir şekilde ve yine güzel bir sahne ile sonlandı. Beğendim.