Değişik bir mangaydı. Kolay okunabilirdi. Klasik düşük kaliteli korku filmleri kıvamındaydı. Karakterleri de pek beğenemedim. Çizimleri güzeldi. Sürekli kaçış içinde oldukları için olaylar da pek etkilemedi.
Seri çabuk bitirilmeye çalışılmış gibi bitirilse de güzeldi. Duygusallığı fazla ve etkileyiciydi. Güzel bir şekilde ve yine güzel bir sahne ile sonlandı. Beğendim.
Yine heyecanlı bir kitaptı. Duygusal sahneleri çok fazlaydı bu sefer. Klasik duygusallıklar olduğu için pek etkilenemedim.
Açıkçası hikayenin nasıl bitebileceğini kestiremiyorum. Bakalım ne olacak.