Çok sevdiğim bir arkadaşım buraya kitaplardan alıntı yaparken cümleleri neye göre seçtiğimi sormuştu. Ben de keşke ben yazsaydım dediğim şeyleri kaydediyorum demiştim. Bu kez alıntı yapmak yerine inceleme yazısı yazmak istedim çünkü kitabın her anında bunları ben yazmalıydım ya da ben mi yazdım acaba diye düşündüm. Yazabileceğime emin olduğum için değil, zihnimden döküldüklerini düşündüğüm için.
Sevgili Aylin, durmaksızın yaz. Çünkü bu hikaye gerçekten hepimizden uzun
Ancak son birkaç yılda, en azından kendi adıma, çözümlediğim bir şey oldu. O da şu: evine dönemezsin; çocukluğuna, kaybettiğin babana, zamanın ve hafızanın avuntusuna dönemezsin. Evet, hatta sanata, güzelliğe ve sevgiye de dönemezsin.