Hayatımda 'budur' dediğim ne varsa hepsi birbirini çürüttü.
Bu yüzden taşladığım şeylerle yüz göz olduk.
Onlar da öylesine bencildi ki beni aralarına almadılar zamanla.
Bu durumdan şikayetçi değilim hatta mutluyum.
Hiçbir şey 'ben' değil.
Ya da her şey 'ben'
Nasıl algılarsan algıla...
“Kırkından sonra bulduysan bir kadını bil ki; bağını bilmediğin üzümden şarabın var mahzeninde... Bakmasını da bilir, dokunmasını da, yüreğine akmasını da, 'adam gibi' sevmesini de... Ve yıllanmış şarabın dibinde tortusu olur! Kadehe doldururken nazik ol, bulandırma geçmişini ki tortular yeniden canlanmasın...