Ömer Faruk Çiftcibaşı

Ömer Faruk Çiftcibaşı
@Omer_50
Sil ağzının kenarını yine gülüşünden cennet akıyor Ben onun gülüşüne öldüm.O benim ölüşüme güldü,farklıydık işte...
Öğrenim Görevlisi
Üniversite
İstanbul
895 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
+Sonsuzz
... “Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak,her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur.”
Hayat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
... “Onlardan mısın sen de? Gözlerini kaçırarak konuşanlardan?Hani o kırıldığını bile söyleyemeyenlerden ?Memnun oldum.Ben de. Sana bir şey diyeyim mi ? Bizi daha çok üzerler...
Hayat
... “Coşkuyla gittiğim her yerden,elimi tel örgülere sürerek döndüm.”
Hayat
... “Belki şair olamayacağım. Ama “yaşadığım en güzel şiir”sen olacaksın.
Hayat
Bencede
... “Bence en güzel incelik, Allah’a karşı mahcup hissetmektir.”
Hayat