Ms. ÖZTÜRK

Ms. ÖZTÜRK
Ah, siz uçurum kıyısında falan değilsiniz, tam bir gözü karalıkla uçurumdan atlamış, baş aşağı uçuyorsunuz!
Edebiyat
Reklam
Kötünün neden iğrenç, iyininse güzel olduğunu ben de bilmiyorum. Ama bunları birbirinden ayırt etme duygusunun Stavrogin gibi baylarda nasıl büsbütün silinerek yok olup gittiğini biliyorum.
Edebiyat
Rusya'yı hiç anlamamış bir budala, cahil, tahtakurusu!
Edebiyat
En iyi bildikleri şey ölüm kararı vermektir ve üç buçuk kişinin imzasını basıp mühürlediği emirlerle olur biter her şey.
Edebiyat
Ben dürüstçe artık hiçbir bağımın kalmadığını, ayrıldığımı açıkladım onlara! Hakkım bu benim! Düşünce ve vicdan özgürlüğü diye bir şey var... Dayanamıyorum artık!
Edebiyat
Reklam