Gece yarısı,
Yarı uykuluyum,
Seni bırakmanın tam yarısındayım.
Anladığın kararsızım.
Geçtiğim yol beni korkutuyor,
Gideceğim yol; zahmetli, kederli,belirsiz...
Ne sensiz uykum geliyor,
Ne senli uyuyabiliyorum,
Heyhat! Ölümünde yaşamında tam yarısında sündüm.