İnancın, sorgulamanın, kabullenisin, isyanın ve elbetteki doğanın kitabı. Maalesef ben beğenmedim. Belliki B.K benim yazarım degil. Her cümlesi usta işi; imgelemlerle, alt anlamlarla örülü bir kitap. Ama gitmedi, içine giremedim, çok zorladım kendimi ama olmadı...