Ne dense azdır bu kitap için. Bütün öyküler harika olur mu? Oluyormuş. Korkuyu Beklerken den sonra ikinci kez gördüm bunu. Harika bir kalem; ustanın nakış nakış ördüğü satırlarla anlattığı yerlere gidip baş kişilerle aynı havayı soluyorsunuz. Öyküler mi? Her biri çaresizliğin, yutkunmanin, yokluğun hikayeleri. O yüzden kahraman demedim anlattığı kişilere. Kahraman sanki bir güce aitmiş gibi... Yanlış zamanın, yanlış insanların, yanlış tercihlerin, bilindik neticeleri hikayeleri. Sonu güzel olan tek kişinin olduğu yer bile S. Ali'nin kurduğu bir dilemma. Okuyalım, okutalım. Ve dahi bilenler bilmeyenlere.....