Platform kitap uygulaması olmaktan hızla uzaklaşacak böyle devam ederse. İnsanların siyasi fikirlerine, şu andaki kızgınlıklarına ya da sevinçlerine saygı duyuyorum. Bir çoğuna katılamasam da saygı duyuyorum. Görmek rahatsız da etmiyor beni ama bu uygulamanın amacı sınırlarında kalması taraftarıyım. Twitter'da zaten özgürce kin kusabiliyor insanlar birbirilerine. Şuranın saygın bir ortam kalmasını istiyoruz.
Lütfen karşılıklı atışma ortamına çevirmeyelim burayı. Görmediğimiz, bilmediğimiz şeyler okumak istiyoruz şurada.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖