Halil inalcık'ın kitabına puan vermek haddime değil:) Ama zor bir kitap arkadaşlar özellikle ilk bölümler olan Osmanlı Kuruluş Dönemi. Osmanlı-Türk arşivini düzenlemeye 70 yılını vermiş Yüce İnsan.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ahmet ümit in okuduğum 9. Kitabı sanırım. Ve en güzeli diyebilirim şimdilik (başkomiser nevzat kitaplarından) polisiye kitap içerisinde İstanbul tarihi anlatamı mükemmel.
İstanbul HatırasıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,1bin okunma
Tamamem bir Atatürk portresi bekledim bu kitapta ama inkılap tarihi ders kitabı niteliğindeydi ama okunmalı. Biraz daha bilinmeyen yönlerinin anlatıldığı kitap olmalıydı.