Elif

Ne garip bize bize bir zamanlar kötü gelen,bizi kızdıran olaylar bile birer anıya dönüşünce bütün kötülüğünü kaybediyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasına ise mutluluk kendiliğinden geliyor.
Insanlar seni çözemedikleri zaman önyargılarını kullanırlar.
Sen ne dersen de iki gözüm, toplumun yoksul insana saygısı yoktur.
Bugünlerde maske takıp dolaşanların sayısı o kadar çoğaldı ki.