Sҽɾƙαɳɳ

Sҽɾƙαɳɳ
@Only__Human
𐰾𐰀𐰺𐰚𐰀𐰣 𐰇𐰣𐰀𐰞 ~~••~~••~~••~~••~~~~••~~••~~••~~••~~ Bu dünyada bir izimiz kalacaksa İNSAN'a yakışır şekilde olsun, İNSAN'ca olsun...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Uzun ama okunası... Lütfen okumadıysanız beğenmeyin.
Önceleri her şey kendi rengindeydi. Ağaçları görürdü gözler. Dağları görürdü. Ovaları görürdü. Büyük düzlükler vardı. Yeşildiler. Irmaklar vardı. Maviydiler. Irmaklarda balıklar vardı. Irmaklardaki balıkları görürdü gözler. Evler vardı. Ağaçtandı. Tek katlıydı. Evleri görürdü gözler. İnsanlar vardı. Birbirlerine benzerlerdi. Çok benzerlerdi. İnsanları görürdü gözler. Atlar vardı. Köpekler vardı. İnekler vardı. Tarlalar vardı. Ekinler vardı. İnsanlar her şeyi görürlerdi. Buğday vardı. Değirmenler vardı. İnsanlar çalışırdı. Gün ağarırken uyanırlardı. Gün batarken evlere çekilirlerdi. Birbirlerini görürlerdi. Gözleri görürdü gözler. Her şeyin kendi renginde olması ne demektir ki. Hiç bir şeyin çok değerli olmaması ve her şeyin çok değerli olması değil mi? Değildi. Bir şeyin ne olduğunu başka bir şeyden hareketle anlatmak mümkün değildi. Her şey kendisiydi. Bir gün kan döküldü. Kan, insanların gözlerine döküldü. İnsanlar kandan göremez oldu. İnsanlar kandan göremez olunca kandan başka bir şey göremez oldular. Kandan başka bir şey göremez olunca, kan döktüler. Bu hikaye odur.
Alıntı
Melahat isimli okura yanıt verildi
Sҽɾƙαɳɳ
Maalesef. İnsanlığın bitmeye yüz tuttuğu bir dünyada "İnsan" kalmaya çalışmak...
Uzun ama okunası... Lütfen okumadıysanız beğenmeyin.
Önceleri her şey kendi rengindeydi. Ağaçları görürdü gözler. Dağları görürdü. Ovaları görürdü. Büyük düzlükler vardı. Yeşildiler. Irmaklar vardı. Maviydiler. Irmaklarda balıklar vardı. Irmaklardaki balıkları görürdü gözler. Evler vardı. Ağaçtandı. Tek katlıydı. Evleri görürdü gözler. İnsanlar vardı. Birbirlerine benzerlerdi. Çok benzerlerdi. İnsanları görürdü gözler. Atlar vardı. Köpekler vardı. İnekler vardı. Tarlalar vardı. Ekinler vardı. İnsanlar her şeyi görürlerdi. Buğday vardı. Değirmenler vardı. İnsanlar çalışırdı. Gün ağarırken uyanırlardı. Gün batarken evlere çekilirlerdi. Birbirlerini görürlerdi. Gözleri görürdü gözler. Her şeyin kendi renginde olması ne demektir ki. Hiç bir şeyin çok değerli olmaması ve her şeyin çok değerli olması değil mi? Değildi. Bir şeyin ne olduğunu başka bir şeyden hareketle anlatmak mümkün değildi. Her şey kendisiydi. Bir gün kan döküldü. Kan, insanların gözlerine döküldü. İnsanlar kandan göremez oldu. İnsanlar kandan göremez olunca kandan başka bir şey göremez oldular. Kandan başka bir şey göremez olunca, kan döktüler. Bu hikaye odur.
Alıntı
Okuyan Muallime isimli okura yanıt verildi
Sҽɾƙαɳɳ
Güzel bir bakış açısı. Ben buna günden güne insanlığın kaybı diyorum.
Uzun ama okunası... Lütfen okumadıysanız beğenmeyin.
Önceleri her şey kendi rengindeydi. Ağaçları görürdü gözler. Dağları görürdü. Ovaları görürdü. Büyük düzlükler vardı. Yeşildiler. Irmaklar vardı. Maviydiler. Irmaklarda balıklar vardı. Irmaklardaki balıkları görürdü gözler. Evler vardı. Ağaçtandı. Tek katlıydı. Evleri görürdü gözler. İnsanlar vardı. Birbirlerine benzerlerdi. Çok benzerlerdi. İnsanları görürdü gözler. Atlar vardı. Köpekler vardı. İnekler vardı. Tarlalar vardı. Ekinler vardı. İnsanlar her şeyi görürlerdi. Buğday vardı. Değirmenler vardı. İnsanlar çalışırdı. Gün ağarırken uyanırlardı. Gün batarken evlere çekilirlerdi. Birbirlerini görürlerdi. Gözleri görürdü gözler. Her şeyin kendi renginde olması ne demektir ki. Hiç bir şeyin çok değerli olmaması ve her şeyin çok değerli olması değil mi? Değildi. Bir şeyin ne olduğunu başka bir şeyden hareketle anlatmak mümkün değildi. Her şey kendisiydi. Bir gün kan döküldü. Kan, insanların gözlerine döküldü. İnsanlar kandan göremez oldu. İnsanlar kandan göremez olunca kandan başka bir şey göremez oldular. Kandan başka bir şey göremez olunca, kan döktüler. Bu hikaye odur.
Alıntı
☆• Burcu •☆ isimli okura yanıt verildi
Sҽɾƙαɳɳ
Ne yazık ki... Ve bunun bir sonu yok. En azından belirli bir güne kadar.😔