Sҽɾƙαɳɳ

Sҽɾƙαɳɳ
@Only__Human
𐰾𐰀𐰺𐰚𐰀𐰣 𐰇𐰣𐰀𐰞 ~~••~~••~~••~~••~~~~••~~••~~••~~••~~ Bu dünyada bir izimiz kalacaksa İNSAN'a yakışır şekilde olsun, İNSAN'ca olsun...
Geceye
Gidemediği için kalanlarla, kalamadığı için gidenlerin yangını aynı mıdır??
Sҽɾƙαɳɳ isimli okura yanıt verildi
Sҽɾƙαɳɳ
Zübeyde Genellikle...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Geceye
Gidemediği için kalanlarla, kalamadığı için gidenlerin yangını aynı mıdır??
Sҽɾƙαɳɳ
Giden gittiğiyle kalır, kalan gidenle kalır...
Bayraklardan sonra sayfamda güzel bir temizlik oldu. Pirinç taşı gibi dökülmüş çıkmış rahatsız olanlar çok şükür…. Beni çıkarmayı unutmuşlar, onu da ben hallediyorum işte… Vesselam😎
Düşünce
Sҽɾƙαɳɳ
En azından gidebilecek kadar az da olsa gurur kırıntısı kalmış demek ki... Bu da bişey :))