Kendi dünyasını kendi kurar ve insan olduğu için mutludur. Sonra da, gücü ne kadar sınırlanmış olursa olsun, yine de o tatlı özgürlük duygusunu yüreğinde taşır, istediği zaman o zindanı terk edebilir.
Insan her yerde aynıdır. Çoğu yaşamak için zamanın büyük bölümünü çalışmakla geçiriyor; geriye kalan biraz boş zamanda ise öyle sıkılıyorlar ki, ondan kurtulmak için her yolu deniyorlar. Ah, şu insanın alın yazısı!