Eloloşş

Eloloşş
@Onlyelif
Bir hayalperest olarak ölmeyeceğim. Kendi versiyonunun en iyisi ol. Kendini özel hissetmek için ihtiyacın olan tek şey kendinsin.
Öğrenci
•HİTÜ
ᴍʏ ᴡᴀʏ
Diyarbakır, 10 Ekim 2006
312 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
♡ Ben de kalbimi hasta çocuk gibi görüyorum, onun her istediği olacak...
Sayfa 8
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
13 Mayıs
"Kitaplarını göndereyim mi?" diye soruyorsun Allah aşkına dostum, rica ederim onları bana yaklaştırma! Artık güdülmek, cesaretlendirilmek, kışkırtılmak istemiyorum; zaten bu yürek kendiliğinden coşuyor
Sayfa 8
Alıntı
Ben muhteşem görünüşlerin yükü altında eziliyorum.
Sayfa 7
Alıntı
Bugünün tadını çıkaracağım; geçmişi unutacağım. Aziz dostum, kuşkusuz sen haklısın. İnsanlar (neden böyle yaratıldıklarını Allah bilir!) bugüne katlanmak yerine, hayal güçlerini seferber ederek geçmişin kötülüklerini çağrıştıracak hatıralarla meşgul olmasalar, daha az acı çekerlerdi.
Sayfa 5
Alıntı
Ah, nasıl oluyor da insan kendinden şikâyet edebiliyor?
Sayfa 5
Alıntı