Kibirli, dedikoduyu seven vb. insanlar farklı düşünceleri kabul etmekte, farklı insanları tanımakta zorlanırlar. Bu yüzden dünyaya at gözlükleri ile bakarlar. Belki daha kötüsüdür...
Zeki veya akıllı insanların sorunları olur. Gerçekleri diğer insanlara söylediği veya hissettirdiği için gerçeklerden hoşlanmayan insanlar ona sorun çıkartır.
Kurallara uymak iyi bir şeydir, insana faydalıdır. Ama kurallara uymayı bırakıyoruz. Yazı yazan insan birçok kurala uyar, yazı yazmak birçok kural barındırır.(Ne için yazıldığı önemli değil.) Günlük birkaç sayfa yazı yazan birisi birçok kurala rahatlıkla uyar...