Onur B

@OnurB0·
·
sabitlendi
“Ah! İnsanların kötülüğü Tanrı’nın iyiliğinden çok daha derinlerdedir.” dedi Villefort.
Sayfa 140 - 2. Cilt·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk yalnızca almak değil, vazgeçmeyi de bilmektir, özveride bulunmaktır.
Sayfa 222·Kitabı okuyor
Spoiler yok
9/10
·400 syf.··
2023 4. kitabı
İlk başta belirtmem gereken bazı bilgiler var çünkü bazı insanlar bunun bi roman olmadığını söylemiş ve ardından inanılmaz kötü notlar vermişler. İlk iki kitabı kısmen birbirine bağlı kısa hikayelerden oluşuyor, ana hikaye üçüncü kitap ile başlıyor. Bunun farkında olarak okursanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Son Dilek’ten söz edecek olursak inanılmaz akıcı bir dilde yazılmış. Okurken yaratık ismleri hariç hiç zorlanmadım. Konu bakımından inanılmaz çeşitli ve ilgi çekici bu durumun ana sebebi de bir çok hikayeyi barındırması. Ahlak, onur, yaşam gibi bir çok duruma çok hissettirmeden dokunuyor. İki günde bitirip ikinci kitaba geçtim.
The Witcher - Son DilekAndrzej Sapkowski · Pegasus Yayınları · 20174,285 okunma

Onur B

, bir kitabı okumaya başladı
Andrzej Sapkowski
8.6/10 · 2.763 okunma

Onur B

, bir kitap okudu
9/10
·400 syf.··
2023 4. kitabı
Andrzej Sapkowski
8.3/10 · 4.285 okunma