📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk başta belirtmem gereken bazı bilgiler var çünkü bazı insanlar bunun bi roman olmadığını söylemiş ve ardından inanılmaz kötü notlar vermişler. İlk iki kitabı kısmen birbirine bağlı kısa hikayelerden oluşuyor, ana hikaye üçüncü kitap ile başlıyor. Bunun farkında olarak okursanız daha iyi olur diye düşünüyorum.
Son Dilek’ten söz edecek olursak inanılmaz akıcı bir dilde yazılmış. Okurken yaratık ismleri hariç hiç zorlanmadım. Konu bakımından inanılmaz çeşitli ve ilgi çekici bu durumun ana sebebi de bir çok hikayeyi barındırması. Ahlak, onur, yaşam gibi bir çok duruma çok hissettirmeden dokunuyor. İki günde bitirip ikinci kitaba geçtim.