Evet buraya kadarmış
Hayat bize her zaman olduğu gibi acımasız davranıyo.
Yoruldum,üzüldüm,kırıldım,mutlu oldum sevindim en önemlisi
Sevdim aşık oldum.
Ama tüm duygular boşmuş bir hiçmiş ve en önemlisi dediğim sevgi ve aşk varya onlar bu hiçliğin,boşluğun en başında olanlarmış
Benden bu kadar buradaki son yazımda bunları söylemek dile getirmek istedim.
Masallardaki gibi mutlu son beklerken böyle bir son olsun istemezdim ama malesefff ...