OnurBğc

bana en yakın, kendisini en iyi anladığım, benim için en değerli insan o oldu, onun dünyaya duyduğu karşılıksız sevgi, zorluklarla dolu hayata karşı içimi güçle doldurarak beni zenginleştirdi.
Alıntı
Reklam
Babanla vedalaş yavrum... Onu bir daha göremeyeceksin... öldü baban. Nasıl vakitsiz öldü hem de!..
Sayfa 2·Kitabı okudu
Alıntı
Erdemin iyinin en üst mertebesi olduğunu düşünenler haklıdır, erdem dostluğu doğurur ve korur, erdem olmadan dostluk kurulması imkânsızdır.
.. burası kapkaranlık, tam anlamıyla cehennem gibi bir yerdi.
Alıntı