Yazarın okuduğum ilk kitabıydı iyi ki merak edip okumuşum öyle güzel bir kitap ki uzun zaman sonra beni kendine çeken tekrar tekrar okumak istediğim bir kitap oldu. Zülfü Livaneli'ye minnettarım böyle güzel bir romanı kurgusu ile aşkı ile tarihî ile insanların zalimliği ile harmanladığı için. Selam olsun Maya,Mari, Ayse, Nadia ve sevgili Max'a... Ve aşklarını tarihte böyle acı olaylarla kapatanlara.. kitap öyle güzel yerlere değiniyor ki birini alıntı yapsam diğerinin hakkını yemiş olurum. Geç kalmadan alıp okumalısınız eminim ki sizin de işte bu dediğiniz kah gülüp kah ağlayacağınız birçok satırda kendinizi bulacağınız bir kitap olacak. Sevgilerimle... (17.12.22)