Or Han

Or Han
@Or76Han
İyliğin bir nedeni varsa, iyilik değildir artık o.
JANDARMA
Gülhane Askeri Tıp Akademisi
Kocaeli
Iğdır
27 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Quasimodo
Gerçekten de kötüydü, çünkü yabanıldı;yabanıldı, çünkü çirkindi. Onun yaradılışında da bizimkindeki gibi bir mantık vardı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
....insanoğlunun sevgiye gereksinme duyduğunu, sevgisiz, aşksız yaşamın kuru, çıplak, yaygaracı ve kulak tırmalayıcı gıcırtılı bir çarktan başka bir şey olmadığını...
İyiliğin bir nedeni varsa, iyilik değildir artık o.
Ne var ki, ne yapsa nafile, bütün çabaları boşunaydı; belleğinin ve düşüncesinin zinciri kopmuştu; her şeyden kuşkulanarak, gördükleriyle hissettikleri arasında kesin karara varamadan duraksayarak, şu karşılıksız soruyu kendi kendine soruyordu: "Ben bensem, bu var mıdır? O varsa, ben ben miyim?"
Eğitim