Muhteşem bir kitaptı diyebilirim. Başından sonuna kadar heyecanı bir an olsun düşmüyor. Okurken sanki yaşıyorsunuz. Yazar bunu çok güzel başarmış. Tek beğenmediğim yeri sonu oldu. Daha farklı bir şekilde bağlayabilirdi. İkincisi çıkacağını ümit ediyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı yarıdan sonra zor okudum diyebilirim. Sırf yarım kalmasın diye. Yazar o kadar yoğun yazmış ki okurken yoruluyorsun. Sonuna doğru hiç beğenmedim.