🍁🍃🍂
Bütün pencerelerde bekleyen benim,
Ve
O çalmayan bütün telefonlarda
Aylardır konuşan da
Kabul
Bir kez yolda karşılaşalım
Onunla da avunacağım
Adımı sesince duymaktan vazgeçtim
Sesini duysam, susacağım
Yel esiyor ama
Değirmen dönmüyor
Kuraklık bu
Adın ekmeğe dönüşmüyor
#TurgutUyar
🍁🍃🍂
34 yıl önce bugün büyük şairi kaybettik. Huzur içinde uyu.
🍁🍃🍂