Sadiye

Sadiye
@Orenda17
Ahsen-i takvîm
Sanki bir şey kaybetmiş hissiyle büyümüştüm.
Reklam
Senin kendini algılama biçiminle başkalarının seni algılama biçimi arasında sonsuz ve bağdaşmaz bir uçurum olduğunun farkında mısın?
Kafaları kendileriyle öylesine meşguldür ki başkalarının hayatına en ufak bir merak duymazlar.
Başka bir yere taşınmak yerine var olmayı sessizce bırakabilse.
Bağlamak tüm acıların kaynağıdır.
Reklam