orhain

orhain
Madem geldik yaşayalım!
Kendimizi asla başkalarının tanıdığı gibi tanımayacağız. Bir gün tanışmak umududur huzursuzluğumuz. orhain
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen insan düzenden tektipleşmeden uzaklaşmalı bence insan olduğunun farkına varmalımtek ve hür olduğunu hissetmeli özgür olmadan ahlaklı olmaya çabaladığını bilmeli. Nasıl keyifli bir vakit geçirmek için arkadaşları ile saatlerce geyik yapmak istiyorsa aynı şekilde bugün eve gidip biraz ağlayıp üzülecem özelliğine sahip olmalı veya çok sorguluyorum birazda inek olayım diyebilmeli. İnsan oğlu farkında olduğu kadar farkında olmama sorumluluğuma da sahip olmalı ki insan olduğunun farkına varmalı. İnsan olmanın özelliği de bence ne yaptığını ve ne yağacağı konusunda farkında olmasıdır. orhain
Felsefe-Düşünce
Görmüyorsan gözlerinin anlamı yok Koşup sarılamıyorsan kolların anlamıyok Daralıyorsa kafeste kalbin anlamıyok kanatlarının Gözlerin gülmüyorsa görünce manasıyok kahkahaların Kokuna serhoş olup ağlamıyorsan manası yok yaşamanın. Özleyip gelemiyorsan ne hacet ayaklarının Yok ise manası yok varlığın…orhain
Duygu ve Düşünce
Hurdacı
Hepimiz hurdacı olmuşuz, toplamışız etrafımıza kırık dökük kalpleri, paslanmış gönülleri, kırılmış kanatları. Durmadan biriktiriyoruz damla damla gözyaşı. Üçüncü şahızlar hor gördü, acımadı, Miladını doldurdun Hurdasın… Hurdacı hurdacı Diye çıktık yola. Al o kolsuzu, al bu çulsuzu, değeri iki dirhem. orhain
Şiir
Çiçekim
Gönul bağında Sevdim seni Aşk tadında İkrar ettim Şah divanında İkrar ettim Rüyalarımda Çiçeğim ver elin Olmasın dünya umurumda orhain
Şiir