Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen insan düzenden tektipleşmeden uzaklaşmalı bence insan olduğunun farkına varmalımtek ve hür olduğunu hissetmeli özgür olmadan ahlaklı olmaya çabaladığını bilmeli. Nasıl keyifli bir vakit geçirmek için arkadaşları ile saatlerce geyik yapmak istiyorsa aynı şekilde bugün eve gidip biraz ağlayıp üzülecem özelliğine sahip olmalı veya çok sorguluyorum birazda inek olayım diyebilmeli. İnsan oğlu farkında olduğu kadar farkında olmama sorumluluğuma da sahip olmalı ki insan olduğunun farkına varmalı. İnsan olmanın özelliği de bence ne yaptığını ve ne yağacağı konusunda farkında olmasıdır. orhain
Görmüyorsan gözlerinin anlamı yok
Koşup sarılamıyorsan kolların anlamıyok
Daralıyorsa kafeste kalbin anlamıyok kanatlarının
Gözlerin gülmüyorsa görünce manasıyok kahkahaların
Kokuna serhoş olup ağlamıyorsan manası yok yaşamanın.
Özleyip gelemiyorsan ne hacet ayaklarının
Yok ise manası yok varlığın…orhain
Hepimiz hurdacı olmuşuz,
toplamışız etrafımıza
kırık dökük kalpleri,
paslanmış gönülleri,
kırılmış kanatları.
Durmadan biriktiriyoruz
damla damla gözyaşı.
Üçüncü şahızlar
hor gördü, acımadı,
Miladını doldurdun
Hurdasın…
Hurdacı hurdacı
Diye çıktık yola.
Al o kolsuzu,
al bu çulsuzu,
değeri iki dirhem. orhain