İnanılmaz güzel bir kurgu, çok güzel bir hikaye, farklı yıllara ait hikayeler, karakterlerin kusursuz analizleri. Kitabı çok beğendim. Bir Fen Lisesi mezunu'nun ve devamında İTÜ Tekstil Mühendisliği mezunu'nun kelimelerle arasının bu kadar iyi olması gerçekten dikkate değer. Bu aynı zamanda ne kadar iyi bir yazar olma yolunda olduğunu da gösteriyor.
Tam zamanlı annelik, tam zamanlı kurumsal çalışan olan Işıl Şenol kendine ayırabileceği kısacık zamanda bu harika kitabı yazabildiğine göre, bir de tam zamanlı olarak yazarlık yapabilse neler ortaya çıkar. Eline, emeğine, yüreğine sağlık kardeşim.
Beni 99 yılının Altinoluk'una götürdün. Benim de tam olarak büyüdüğüm ve kırgınlıklarımın olduğu yaz o yazdır işte.