Özümü dinləyərkən mən belə özüm haqqımda yanılarkən, hətta bəzən nə demək istədiyimi özüm belə başa düşə bilməzkən, kim bilir başqaları məni anlamaqdan nə qədər uzaqdır.
1984 kitabında orwell “hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir” diyor. vicdanımdan yorulduğum anlarda kendime hep bunu hatırlatıyorum.
benim hayat felsefem tam da Kierkegaard’ın vurguladığı gibi:
“onlar için aptallık olan şey benim için bilgeliktir; onlar için sıkıcı olan şey benim için mutluluk ve eğlence kaynağıdır."