Öncelikle ilk elime aldığımda zamanı geldiğinde okuyacağım bir kitap demiştim, zamanını bekliyor. Kitaba başladığımda kendimi o kadar kaptirdim ki sanırım dedim okumaya devam edersem kendi ümitsizliğim içinde de kaybolacagim. Bırakmak zorunda hissettim kendimi. Daha sonra kaldığım yerden devam ettim ve evet dedim şimdi doğru zaman. Ön yargıdan öte kesinlikle herkesin okuması bir kitap ve okurkenden itibaren özellikle de bitirdiginizde bambaşka birisi oluyorsunuz anlamı çok derin. Ümitsizlik üzerine yazılmış bir kitap ama insanın kendi ümit yolculuğuna ışık tutuyor kesinlikle. Beğenmekten öte bir haldeyim..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok etkileyici duygusal bir kitap. Ağlamamak mümkün değil. Okuduğum en güzel ve anlamlı kitaplarda ilk sırada. Bizlere çok şey anlatıyor. Kulak vermesini bilirsek tabii.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,7bin okunma