Ve bir hiçliğin içinde kendimi buldum bir kayıp vardı yanımda bir yok oluş ne istediğimi bilmiyordum.
ansızın çalıştığım iş yerinde istifa ettim yaşadım şehirde kaçtım yolda yaşanan kazaları izledim ölü cesetler yolda yatıyordu ambulans gelmesin bekliyorlardı hızla oradan geçti bindiğim otobüs bu arada otobüs yolculukların severim 10 saatti geçmeye yerlere hep kara yolu ile yolculuk yapıyorum en azında isteğimi yerde iner kendimi orta bir hiçlik, kayıp, bittiş hikayemi buradan başında geçme şansım olur geçmişe gitmek ne kadar doğru olur olmaz artık bilme ama düşünme zamanım var şimdilik.
wezkarya